RADOŚĆ Z JAZDY. NIEUSTANNIE.
Kompromisy? W tym przypadku nie istnieją. Urokowi nowego BMW M5 xDrive ulegasz na długo przed uruchomieniem silnika. Wystarczy spojrzeć, aby dać się uwieść. Odkryj wszystkie warianty nowego BMW M5, opcje wyposażenie oraz dane techniczne, a także liczne warianty finansowania.
Jeździ we własnej lidze.
Nowe BMW M5 z napędem M Hybrid, to sportowa maszyna w czystej formie. Potężny, wysokowydajny silnik benzynowy V8 M TwinPower Turbo w połączeniu z napędem elektrycznym przenosi na drogę moc systemową 535 kW (727 KM) [3][4][5]. Komfort, dynamika jazdy i prowadzenie tworzą idealną symbiozę biznesowej limuzyny i rasowego samochodu sportowego.
BEZKONKURENCYJNE OSIĄGI.
WYGLĄD ZEWNĘTRZNY.
Niepowtarzalne również w ciemności.
Wyjątkowy akcent wizualny stanowi na nowo zinterpretowana stylistyka grilla z konturowym podświetleniem BMW Iconic Glow. Doskonałą kompozycję uzupełnia ikoniczna, podwójna sygnatura reflektorów przednich. Z kolei do przeżywania sportowych emocji za każdym razem zaprosi Cię dynamiczny dywan świetlny w stylu M.
Materiał rodem z torów wyścigowych.
Pakiet karbonowych elementów zewnętrznych M, to jeszcze bardziej sportowy wygląd. Dach, lusterka zewnętrzne oraz spojler tylny wykonane są z lekkiego i wytrzymałego włókna węglowego.
WYGLĄD WNĘTRZA.
Szyte na miarę.
Obydwa fotele przednie w BMW M5 można wyregulować w wielu płaszczyznach, aby uzyskać optymalne trzymanie i jednocześnie doskonały komfort.
NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY CYFROWE.
RADOŚĆ Z ELEKTRYCZNEJ JAZDY.
ŁADOWANIE JAK CHCESZ, GDZIE CHCESZ.
INTELIGENTNE WSPARCIE.
TWOJE NOWE BMW M5.
Skorzystaj z oferty BMW Leasing lub BMW Comfort Lease na miarę potrzeb, rozszerzając ją o atrakcyjne usługi i ubezpieczenia w ramach pakietu.
All in. Simply smart. BMW Financial Services.
TO TAKŻE MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ.
Wizualizer BMW Individual.
Daj się ponieść kreatywności. Dzięki BMW Individual możesz wybierać spośród około 150 fascynujących wariantów lakierowania.
BMW ConnectedDrive.
Cyfrowe produkty i usługi BMW ConnectedDrive łączą Cię z Twoim pojazdem. Komunikuj się jeszcze bardziej intuicyjnie ze swoim BMW i korzystaj z inteligentnych i innowacyjnych funkcji zapewniających większe bezpieczeństwo, komfort i rozrywkę.
ZAPYTAJ O NOWE BMW M5.
Zużycie i emisja CO₂.
M5 Sedan[1][2][3]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,7 - 1,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 39 - 37; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 25,5 - 25; zasięg elektryczny, WLTP w km: 67 - 69[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).
[3] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili publikacji strony.
[4] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa). Napęd elektryczny zależny od stanu naładowania akumulatora.
[5] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.
[6] Z uwagi na właściwości materiału podczas hamowania mogą pojawiać się głośniejsze odgłosy pracy, na przykład przy dłuższym, niskim obciążeniu lub na mokrej nawierzchni krótko przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu. Na skutek działania soli drogowej lub wilgoci, np. po wizycie w myjni, przy kondensacji wilgoci nocą, podczas jazdy w deszczu itd., skuteczność hamowania może być porównywalna ze skutecznością konwencjonalnego układu hamulcowego. Takie obniżenie skuteczności hamowania można skompensować przez mocniejsze naciśnięcie pedału hamulca.
[7] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.
Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurach testowych NEFZ i WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
Zdjęcia, filmy video i grafiki wyświetlane na stronie mają wyłącznie poglądowy charakter. Modele oferowane do sprzedaży w Polsce mogą się różnić od prezentowanych ujęć, w tym wyposażeniem dodatkowym. Parametry konkretnego samochodu są zawate w Świadectwie homologacji danego typu pojazdu. Szczegóły dotyczące oferty, w tym specyfikacji pojazdu zostaną przedstawione na późniejszym etapie.