LISTA KATEGORII DANYCH.
Dane kontaktowe:
- Imię i nazwisko
- Tytuł
- Adres
- Płeć
- Numer telefonu / numer komórkowy
- Inicjały
- Faks
Dane osobowe:
- Data urodzenia
- Stan rodzinny
- Członkowie rodziny
- Prawo jazdy (rodzaj)
- Zawód
- Wnioski np. o udzielenie informacji, jazdę próbną
- Preferowany dealer
- Hobby
- Preferowana metoda płatności
- Preferowana forma kontaktu
- VIN
- Nazwa spółki
Dane identyfikacyjne:
- Numer klienta / ID klienta
- Numer umowy
Historia klienta:
- Poziom satysfakcji klienta (oraz dodatkowe informacje z platformy selfcare )
- Otrzymane oferty
- Dane dotyczące zakupu samochodu, w tym model, konfiguracja, data zakupu, data
rejestracji, numer tablicy rejestracyjnej, data zamówienia, data dostawy, użytkownik samochodu, cena katalogowa - Informacje dotyczące gwarancji
- Wartość rezydualna
- Informacje dotyczące usług finansowych BMW
(informacje dotyczące umów np. sposób płatności, okres trwania leasingu, hipoteka) - Opcjonalne informacje w ramach ubezpieczenia "Roland Schutzbrief" (np. pojazdy w gospodarstwie domowym, wykorzystanie usług w zakresie mobilności)
- Informacje dotyczące zakupu części, akcesoriów oraz produktów lifestylowych
- Dane zebrane w trakcie wizyt u dealera (np. prośby, informacje uzyskane w trakcie
konsultacji, obsługujący konsultant odpowiedzialny za sprzedaż, historia serwisowa) - Historia kampanii / wyniki kampanii
- Opcjonalne dane klienta dotyczące posiadanych pojazdów innych producentów poprzez np.
platformę używanych samochodów obsługiwaną przez BMW - Udział w imprezach (miejsce, spółka)
- Historia reklamacji
- Historia serwisowa
Dane dotyczące korzystania z pojazdu: Jeżeli klient ma podłączone konto drive/ride, można wykorzystać następujące dane:
- Poziom napełnienia zbiornika paliwowego
- Pozostały zasięg
- Dane RTTI (dane wejściowe z systemu nawigacji)
- Temperatura zewnętrzna
- Lokalizacja (w tym odbiór (w przypadku wynajmowanego samochodu) lub pozycja parkowania w przypadku zaparkowanego pojazdu wyłącznie jeżeli konto drive zostało aktywowane i podłączone)
- Przebieg
- Średnia prędkość
- Wykorzystanie usług cyfrowych
Dane z aplikacji/ strony internetowej/ mediów społecznościowych:
- Jeżeli klient się zarejestrował lub zalogował, można wykorzystać następujące dane:
- Dane dotyczące przeciętnego wykorzystywania applikacji (należy wybrać opcję zachowanie w aplikacjach)
- Informacje dotyczące lokalizacji
- Użytkowanie rozrywki online
- Użytkowanie odwiedzonej strony internetowej Grupy BMW
- Dane zawarte w plikach cookie (w przypadku zatwierdzenia polityki cookie)
- Użytkowanie mediów społecznościowych BMW (np. wejście na fora oraz zamieszczanie na nich postów)